СЕРВИСНЕ ИНФО

Квар на водоводној мрежи у улици Славише Цекића, у насељу „Шљака“

Вода на улици, потребно је раскопавање у делу насеља“Шљака“, у улици Славише Цекића код броја 18. Због радова на поправци водоводне мреже могућ прекид водоснабдевања до 15 сати за кориснике у улици Славише...

Улица Чокотска бр. 17

Вода на улици, потребно је раскопавање. Због радова на поправци водоводне мреже биће у прекиду водоснабдевање до 15 сати за кориснике у Чокотској...

Мраморско брдо – пут према Александрову

Вода на улици, потребно је раскопавање на Мраморском брду према фирми“Нектар“. Оштећена је прикључна веза ДН ¾. Због радова на поправци хаварије могућ је кратки прекид водоснабдевања до 15 сати на Мраморском...

Нишка Бања, ул. Трг Републике бр. 44

Вода на улици, потребно је раскопавање. Због радова на поправци прикључне везе могућ кратки прекид у водоснабдевању до 15 сати у истоименој улици.

Улица Деспота Ђурђа бр. 11

Вода на улици, потребно је раскопавање. Због радова на поправци прикључне везе могућ је кратки прекид водоснабдевања до 15 сати у делу улице Деспота Ђурђа, код броја...

Рекламација рачуна

Рекламација рачуна

РЕКЛАМАЦИЈЕ РАЧУНА

 

Рекламације по рачунима за воду и услуге каналзације могу се упутити предузећу у просторијама услужног центра на шалтеру информација и рекламација, путем поште, телефонским путем,
писаним путем на електронску адресу reklamacije@naissus.co.rs или на електронском обрасцу на интернет страници Предузећа.

По пријему рекламације иста се обрађује у складу са Процедуром за решавање приговора корисника по рачунима за утрошену воду и услуге канализације.

Предузеће је дужно да у законом прописаном року одговори подносиоцу рекламације. Уколико је за решавање рекламације потребан дужи рок предузеће је дужно да о томе писаним путем обавести подносиоца рекламације.

Рекламације могу да поднесу само лица која су регистована као власници прикључка, корисници, закупци или овлашћена – регистрована лица у пословном систему ЈКП „Наиссус“ Ниш уз испуњење следећих услова. Уколико је разлог рекламације рачуна хаваријска потрошња потребно је да буду испуњени следећи услови:

 

  • да је рачун рекламиран у року од 90 дана
  • да је потрошња исказана на рекламираном рачуну увећана за више од 50% у односу на највећу регистровану потрошњу у претходних 12 месеци
  • да је омогућено ењдовно очитавање водомера пре настале увећане потрошње
  • да су рачуни за воду и услуге канализације редовно измиривани до рекламираног рачуна
  • да је настали квар саниран

Додатне информације

Све захтеве и обрасце можете пронаћи на линку испод:

Call: (246) 235-1035
Email: info@diviclean.com

Pin It on Pinterest