СЕРВИСНЕ ИНФО

НА ДЕЛУ МАГИСТРАЛНОГ ЦЕВОВОДА, ОД ИЗВОРИШТА КРУПАЦ ДО ВИНИКА ОТЕЖАНО ВОДОСНАБДЕВАЊЕ ТОКОМ ДАНА

Неодложни радови на магистралном цевоводу у улици Радмиле Савићевић, у насељу Горња Врежина (испод пропуста, паралелно са ауто-путем), условљавају отежано водоснабдевање за кориснике од изворишта Крупац до Виника. Због радова током дана, у истом времену биће...

НИШКА БАЊА, УЛИЦА СИНЂЕЛИЋЕВА БР. 1

Вода на улици, потребно је раскопавање у улици Синђелићевој бр. 1, у Нишкој Бањи. Због радова на поправци водоводне мреже, могућ је прекид водоснабдевања до 15 сати у...

КНЕЗ СЕЛО

Вода на улици, потребно је раскопавање у Кнез Селу, изнад школе. Због радова на поправци водоводне мреже биће у прекиду водоснабдевања до 15 сати у делу Кнез Села,...

УЛИЦА РЕНТГЕНОВА ББ

Вода на улици, потребно је раскопавање у Рентгеновој улици бб. Због радова на поправци водоводне мреже могућ је прекид водоснабдевања до 15 сати у Рентгеновој и неким околним улицама (Пастерова, део Драгише Цветковића и део Др...

НАСЕЉЕ ГОРЊИ МАТЕЈЕВАЦ, УЛИЦА ОБЛАЧИЋА РАДА БР. 3

Вода на улици, потребно је раскопавање у ул. Облачића Рада бр. 3 у насељу Горњи Матејевац. Због радова на поправци водоводне мреже могућ је прекид водоснабдевања до 15 сати у поменутој улици и делу насеља...

БУЛЕВАР 12. ФЕБРУАР БР. 62

Квар на првом вентилу, потребно је раскопавање у улици Булевар 12. фебруар, код бр. 62. Због радова на поправци прикључне везе могућ је мањи прекид водоснабдевања до 15 сати у делу улице Булевар...

Рекламација рачуна

Рекламација рачуна

Рекламације по рачунима за воду и услуге каналзације могу се упутити предузећу у просторијама
Услужног центра на шалтеру информација и рекламација, путем поште, телефонским путем,
писаним путем на електронску адресу reklamacije@naissus.co.rs или на електронском обрасцу на
интернет страници Предузећа.

По пријему рекламације иста се обрађује у складу са Процедуром за решавање приговора корисника по рачунима за утрошену воду и услуге канализације.

Предузеће је дужно да у року од 8 дана од дана пријема рекламације одговори подносиоцу рекламације. Уколико је за решавање рекламације потребан дужи рок од 8 дана, предузеће је дужно да о томе писаним путем обавести подносиоца рекламације.

Рекламације могу да поднесу само лица која су регистована као власници прикључка, корисници,
закупци или овлашћена – регистрована лица у пословном систему ЈКП „Наиссус“ Ниш уз испуњење
следећих услова. Уколико је разлог рекламације рачуна хаваријска потрошња потребно је да буду
испуњени следећи услови:

 

  • да је рачун рекламиран у року од 90 дана
  • да је потрошња исказана на рекламираном рачуну увећана за више од 50% у односу на
    највећу регистровану потрошњу у претходних 12 месеци
  • да је омогућено ењдовно очитавање водомера пре настале увећане потрошње
  • да су рачуни за воду и услуге канализације редовно измиривани до рекламираног рачуна
  • да је настали квар саниран

Захтев за рекламацију рачуна

Call: (246) 235-1035
Email: info@diviclean.com

Pin It on Pinterest