СЕРВИСНЕ ИНФО

Улица Милета Ђурђановића бр.93 (село Поповац)

Квар на прикључној вези. Потребно ископавање. Услед радова биће повремених прекида у водоснабдевању до 15 сати.

Улица Шумарска б.б. (Паси Пољана – друга улица лево према Горњем Међурову)

Квар на уличној мрежи. Потребно ископавање. Услед радова биће повремених прекида у водоснабдевању у насељу Паси Пољана и делу Миновог насеља до 15...

Улица Нишавска бр.30 (село Поповац)

Квар на уличној мрежи. Потребно ископавање. Услед радова биће повремених прекида у водоснабдевању до 15 сати.

Улица Димитрија Големовића бр.12 (насеље Доња Врежина)

Квар на уличној мрежи. Потребно ископавање. Услед радова биће повремених прекида у водоснабдевању до 15 сати.

Горња Врежина (викенд насеље – треће скретање лево)

Квар на уличној мрежи. Потребно ископавање. Услед радова биће повремених прекида у водоснабдевању до 15 сати.

Рекламација рачуна

Рекламација рачуна

Рекламације по рачунима за воду и услуге каналзације могу се упутити предузећу у просторијама
Услужног центра на шалтеру информација и рекламација, путем поште, телефонским путем,
писаним путем на електронску адресу reklamacije@naissus.co.rs или на електронском обрасцу на
интернет страници Предузећа.

По пријему рекламације иста се обрађује у складу са Процедуром за решавање приговора корисника по рачунима за утрошену воду и услуге канализације.

Предузеће је дужно да у року од 8 дана од дана пријема рекламације одговори подносиоцу рекламације. Уколико је за решавање рекламације потребан дужи рок од 8 дана, предузеће је дужно да о томе писаним путем обавести подносиоца рекламације.

Рекламације могу да поднесу само лица која су регистована као власници прикључка, корисници,
закупци или овлашћена – регистрована лица у пословном систему ЈКП „Наиссус“ Ниш уз испуњење
следећих услова. Уколико је разлог рекламације рачуна хаваријска потрошња потребно је да буду
испуњени следећи услови:

 

  • да је рачун рекламиран у року од 90 дана
  • да је потрошња исказана на рекламираном рачуну увећана за више од 50% у односу на
    највећу регистровану потрошњу у претходних 12 месеци
  • да је омогућено ењдовно очитавање водомера пре настале увећане потрошње
  • да су рачуни за воду и услуге канализације редовно измиривани до рекламираног рачуна
  • да је настали квар саниран

Захтев за рекламацију рачуна

Call: (246) 235-1035
Email: info@diviclean.com

Pin It on Pinterest