СЕРВИСНЕ ИНФО

СЕЛО МЕДОШЕВАЦ, УЛ. БОГДАНА БЛАГОЈЕВИЋА БР. 26

Вода избија на саставу, потребно је раскопавање у улици Богдана Благојевића бр. 26, у селу Медошевац. Због поправке прикључне везе могућ је прекид у снабдевање водом до 15 сати у улици...

ГОРЊИ МАТЕЈЕВАЦ

Вода на површини, потребно је раскопавање у Горњем Матејевцу према резервоару“Штрапа“.Због радова на поправци водоводне мреже биће у прекиду водоснабдевање у делу Горњег Матејевца, у...

УЛИЦА СТАНОЈА ГЛАВАША БР. 3А

Вода цури јер не затвара први вентил, потребан је ископ у улици Станоја Главаша, испред броја 3а. Због радова на оспособљавању сервисног вентила могућ је прекид у снабдевању водом до 15 сати у улици...

УЛИЦА ЦАРА ДУШАНА 101/IX

Цурење на прикључној вези у улици Цара Душана 101/IX, за ископ је потребан мали багер. На интервенцију је чекано више дана због паркираних аутомобила на месту ископа. Постављена су обавештења на сваком возилу, место ограђено забранима и заштитном траком. Због...

СЕЛО ВРЕЛО

Наставак радова на водоводној мрежи у селу Врело, од моста ка пумпној станици. У току је уградња ваздушног вентила и због тога неће бити прекида у водоснабдевању за мештане...

ЖИТЕЉИ МОРАВСКИХ СЕЛА ЗАДОВОЉНИ ВОДОСНАБДЕВАЊЕМ

Градоначелник Ниша Дарко Булатовић у пратњи председника Градске општине Црвени крст Мирослава Милутиновића, директора ЈКП ``Наиссус`` Игора Вучића и директора других  нишких Јавних предузећа, обишао је у среду 22. јануара моравска села: Горњу Трнаву, Палиграце...

ПОВОЉНИ УСЛОВИ ОТПЛАТЕ НА РАТЕ УЗ МОГУЋНОСТ ОТПИСА КАМАТЕ

ЈКП „Наиссус“ Ниш обавештава кориснике услуга да је, по препоруци Градског већа бр. 1233-2/2019-03, на снази нова Одлука о репрограму дуговања за утрошену воду и услуге канализације, за све категорије потрошача. Применом нове Одлуке, наши суграђани ће бити у...

Рекламација рачуна

Рекламација рачуна

Рекламације по рачунима за воду и услуге каналзације могу се упутити предузећу у просторијама
Услужног центра на шалтеру информација и рекламација, путем поште, телефонским путем,
писаним путем на електронску адресу reklamacije@naissus.co.rs или на електронском обрасцу на
интернет страници Предузећа.

По пријему рекламације иста се обрађује у складу са Процедуром за решавање приговора корисника по рачунима за утрошену воду и услуге канализације.

Предузеће је дужно да у року од 8 дана од дана пријема рекламације одговори подносиоцу рекламације. Уколико је за решавање рекламације потребан дужи рок од 8 дана, предузеће је дужно да о томе писаним путем обавести подносиоца рекламације.

Рекламације могу да поднесу само лица која су регистована као власници прикључка, корисници,
закупци или овлашћена – регистрована лица у пословном систему ЈКП „Наиссус“ Ниш уз испуњење
следећих услова. Уколико је разлог рекламације рачуна хаваријска потрошња потребно је да буду
испуњени следећи услови:

 

  • да је рачун рекламиран у року од 90 дана
  • да је потрошња исказана на рекламираном рачуну увећана за више од 50% у односу на
    највећу регистровану потрошњу у претходних 12 месеци
  • да је омогућено ењдовно очитавање водомера пре настале увећане потрошње
  • да су рачуни за воду и услуге канализације редовно измиривани до рекламираног рачуна
  • да је настали квар саниран

Захтев за рекламацију рачуна

Call: (246) 235-1035
Email: info@diviclean.com

Pin It on Pinterest