СЕРВИСНЕ ИНФО

Улица Михајла Димића бр. 1 (насеље Никола Тесла)

Квар на уличној мрежи. Потребно ископавање. Услед радова биће прекида у водоснабдевању до 15 часова.

Улица Ивана Горана Ковачића бр. 24

Квар на уличној мрежи. Потребно ископавање. Услед радова биће прекида у водоснабдевању до 15 часова.

Улица Драгољуба Станковића Турјанца бр. 20

Квар на прикључној вези. Потребно ископавање. Услед радова неће бити прекида у водоснабдевању.

ДО КРАЈА ДАНА ОБАВИЋЕ СЕ ДОПУНА ДЕЗИНФЕКЦИОНОГ СРЕДСТВА НА СВИМ ЛОКАЦИЈАМА У ГРАДУ

Дезнфекционо средство (на бази ХЛОРА), НАТРИЈУМ ХИПOХЛОРИТ (NaClO) се допуњава у наменским резервоарима на територији града Ниша, тако да суграђани могу да преузимају раствор на свих 26 локација: Градска општина Медијана 1. Византијски булевар...

БЕЗГОТОВИНСКО ПЛАЋАЊЕ РАЧУНА

Безготовинско плаћање је могуће извршити електронским путем коришћењем апликација пословних банака или на шалтерима банака, овлашћених мењачница и експозитурама поште. Корисници услуга могу извршити плаћање редовних рачуна, заосталих дуговања као и обавеза...

КВАЛИТЕТ ВОДЕ У НИШКОМ ВОДОВОДНОМ СИСТЕМУ

Поштовани корисници, Вода из нишког водовода је здравствено потпуно исправна и високог квалитета. Производња и дистрибуција воде за пиће одвијају се потпуно безбедно и несметано. Комплетни процеси обављају се под строгим режимом контроле, у складу са...

Рекламација рачуна

Рекламација рачуна

Рекламације по рачунима за воду и услуге каналзације могу се упутити предузећу у просторијама
Услужног центра на шалтеру информација и рекламација, путем поште, телефонским путем,
писаним путем на електронску адресу reklamacije@naissus.co.rs или на електронском обрасцу на
интернет страници Предузећа.

По пријему рекламације иста се обрађује у складу са Процедуром за решавање приговора корисника по рачунима за утрошену воду и услуге канализације.

Предузеће је дужно да у року од 8 дана од дана пријема рекламације одговори подносиоцу рекламације. Уколико је за решавање рекламације потребан дужи рок од 8 дана, предузеће је дужно да о томе писаним путем обавести подносиоца рекламације.

Рекламације могу да поднесу само лица која су регистована као власници прикључка, корисници,
закупци или овлашћена – регистрована лица у пословном систему ЈКП „Наиссус“ Ниш уз испуњење
следећих услова. Уколико је разлог рекламације рачуна хаваријска потрошња потребно је да буду
испуњени следећи услови:

 

  • да је рачун рекламиран у року од 90 дана
  • да је потрошња исказана на рекламираном рачуну увећана за више од 50% у односу на
    највећу регистровану потрошњу у претходних 12 месеци
  • да је омогућено ењдовно очитавање водомера пре настале увећане потрошње
  • да су рачуни за воду и услуге канализације редовно измиривани до рекламираног рачуна
  • да је настали квар саниран

Захтев за рекламацију рачуна

Call: (246) 235-1035
Email: info@diviclean.com

Pin It on Pinterest