Prijava potrošnje vode
Polazeći od toga da je očitavanje potrošnje organizovano svakog radnog dana od 8 do 15 sati, a imajući u vidu da u pojedinim objektima u tom periodu niko ne boravi i da isti mogu biti zaključani, JKP „Naissus“ Niš pruža mogućnost svim korisnicima da sami dostave stanje na vodomeru.
Dostava stanja na vodomeru je moguća:
- popunjavanjem elektronskog obrasca „Prijava potrošnje vode“
2. dostavom fotografije vodomera putem Viber aplikacije ➡ na broj 066/8222433 – obavezno je upisati sve informacije od značaja za fakturisanje (ime i prezime vlasnika priključka, matični broj potrošača sa računa za vodu, adresu mernog mesta, stanje na vodomeru, datum očitavanja i sliku vodomera)
3. putem eletronske pošte na adresu reklamacije@naissus.co.rs – obavezno je upisati sve informacije od značaja za fakturisanje (ime i prezime vlasnika priključka, matični broj potrošača sa računa za vodu, adresu mernog mesta, stanje na vodomeru, datum očitavanja i sliku vodomera) ili
4. lično u prostorijama Uslužnog centra preduzeća (šalter informacija i reklamacija) u ulici Kneginje Ljubice 1/1 svakog radnog dana u periodu od 07:00 do 15:00 sati
Korisnik koji se redovno očitava:
- koristi vodu u skadu sa propisima
- prati svoju potrošnju na mesečnom nivou i odgovorno i racionalno koristi vodu kao najvažniji resurs 21. veka
- upoznat je ako postoji povećana potrošnja, brine o svojim instalacijama i pravovremeno reaguje u slučaju kvarova
- ispunjava uslov za umanjenje računa zbog havarijske potrošnje
Korisnik koji se ne očitava redovno
- koristi vodu na nedozvoljen način i rizikuje privremeno uskraćivanje vode od strane pružaoca komunalne usluge
- neracionalno i neodgovorno troši vodu
- nema saznanja o povećanoj potrošnji, ne brine o svojim instalacijama i rizikuje visoke račune za vodu usled havarijske potrošnje
- nema prava na umanjenje računa zbog havarije na sekundarnim instalacijama
PRIJAVA POTROŠNJE VODE – ELEKTRONSKI OBRAZAC