ОБАВЕЗЕ КОРИСНИКА

  • да одржава кућне инсталације, водоводне и канализационе мреже, почев од шахте за мерни уређај водовода (од тзв. другог вентила у шахти)
  • омогући очитавање водомера (шахта мора бити доступна а бројчаник водомера видљив)
  • писаним путем у року од 3 дана обавески ЈКП „Наиссус“ о свим променама од значаја за пружање, обим и наплату услуга; промена матичног броја, ПИБ-а, адресе седишта и назива правног лица, променама власника или корисника као и других података од значаја
  • ПРАВА КОРИСНИКА
  • да тражи контролу водомера под условима предвиђеним позитивним прописима
  • уложи писани приговор у року од 5 дана од дана испостављања рачуна
  • писаним путем у року од 15 дана, пре престанка коришћења комуналне услуге, исте откаже, уколико постоје технички услови за искључење и ако тим искњључењем не долази до поремећаја у пружању комуналних услуга другим корисницима
  • ЗАБРАЊЕНО ЈЕ
  • самовињно поправљати водомер или предузимати било какве друге интервенције на јавној инсталацији – мрежи
  • самовољно прикључење на јавне инфраструктуре водовода и канализације
  • коришћење јавне инфраструктуре водовода и канализације на начин који може угрозити сигурност осталих корисника и сигурност система
  •  Право ЈКП „Наиссус“ Ниш је да привремено ускрати пружање услуга, без претходне опомене, у случају да кућне инсталације угрожавају безбедност људи и објеката

    ЈКП „Наиссус“ Ниш има право да привремено ускрати пружање услуга, уз претходно упозорење корисник, у случају да:

  • је онемогућено очитавање водомера у два узастопна очитавања
  • дође до квара већег обима на кућним инсталацијама
  • корисник не плати услугу у року дужем од 60 (шездесет) дана од дана доспелости првог неплаћеног потраживања
  • изврши прикључење на мрежу без претходно прибављеног одобрења
  • неосновано омета друге кориснике услуга
  • ненаменски коиристи комуналну услугу у време снабдевања уз ограничење потрошње (редукцију)