СЕРВИСНЕ ИНФО

УЛИЦА СЛОБОДАНА ДИМИТРИЈЕВИЋА ББ

Вода цури на капи сервисног вентила, испред градилишта у улици Слободана Димитријевића бб. Због радова на поправци водоводне мреже биће у прекиду водоснабдевање до 15 сати у улици...

СЕЛО ЧОКОТ, УЛИЦА МОРАВСКА БР. 2

Вода на улици, делимично одлази у двориште странке у улици Моравској бр. 2, у селу Чокот. Због радова на поправци водоводне мреже могућ је прекид водоснабдевања до 15 сати у...

НАСЕЉЕ МРАМОРСКО БРДО – АЛЕКСАНДРОВО

Вода са улице долази у двориште фирме“Ergomade“, у насељу Мраморско брдо (Александрово). Због интервенције на оспособљавању прикључне везе биће у прекиду водоснабдевање до 15 сати на поменутој адреси (уколико не држи сервисни вентил могућ је прекид на...

РЕПРОГРАМ ДУГОВАЊА ЛИЦИМА У СТАТУСУ СОЦИЈАЛНЕ ПОТРЕБЕ

На основу закључка Градског већа Града Ниша бр. 752-23/2020-03 од 25.09.2020. године ЈКП“Наиссус“ Ниш ће у периоду од 01.10.2020. године до 31.12.2020. године омогућити лицима у статусу социјалне потребе да закључе уговор о признању дуга и отплати истог на рате....

БЕЗГОТОВИНСКО ПЛАЋАЊЕ РАЧУНА

Безготовинско плаћање је могуће извршити електронским путем коришћењем апликација пословних банака или на шалтерима банака, овлашћених мењачница и експозитурама поште. Корисници услуга могу извршити плаћање редовних рачуна, заосталих дуговања као и обавеза...

КВАЛИТЕТ ВОДЕ У НИШКОМ ВОДОВОДНОМ СИСТЕМУ

Поштовани корисници, Вода из нишког водовода је здравствено потпуно исправна и високог квалитета. Производња и дистрибуција воде за пиће одвијају се потпуно безбедно и несметано. Комплетни процеси обављају се под строгим режимом контроле, у складу са...

Права и обавезе

ОБАВЕЗЕ КОРИСНИКА

  • да одржава кућне инсталације, водоводне и канализационе мреже, почев од шахте за мерни уређај водовода (од тзв. другог вентила у шахти)
  • омогући очитавање водомера (шахта мора бити доступна а бројчаник водомера видљив)
  • писаним путем у року од 3 дана обавески ЈКП „Наиссус“ о свим променама од значаја за пружање, обим и наплату услуга; промена матичног броја, ПИБ-а, адресе седишта и назива правног лица, променама власника или корисника као и других података од значаја

ПРАВА КОРИСНИКА

  • да тражи контролу водомера под условима предвиђеним позитивним прописима
  • уложи писани приговор у року од 5 дана од дана испостављања рачуна
  • писаним путем у року од 15 дана, пре престанка коришћења комуналне услуге, исте откаже, уколико постоје технички услови за искључење и ако тим искњључењем не долази до поремећаја у пружању комуналних услуга другим корисницима

ЗАБРАЊЕНО ЈЕ

  • самовињно поправљати водомер или предузимати било какве друге интервенције на јавној инсталацији – мрежи
  • самовољно прикључење на јавне инфраструктуре водовода и канализације
  • коришћење јавне инфраструктуре водовода и канализације на начин који може угрозити сигурност осталих корисника и сигурност система

Право ЈКП „Наиссус“ Ниш је да привремено ускрати пружање услуга, без претходне опомене, у случају да кућне инсталације угрожавају безбедност људи и објеката

ЈКП „Наиссус“ Ниш има право да привремено ускрати пружање услуга, уз претходно упозорење корисник, у случају да:

  • је онемогућено очитавање водомера у два узастопна очитавања
  • дође до квара већег обима на кућним инсталацијама
  • корисник не плати услугу у року дужем од 60 (шездесет) дана од дана доспелости првог неплаћеног потраживања
  • изврши прикључење на мрежу без претходно прибављеног одобрења
  • неосновано омета друге кориснике услуга
  • ненаменски коиристи комуналну услугу у време снабдевања уз ограничење потрошње (редукцију)

Pin It on Pinterest