OBAVEZE KORISNIKA
- da održava kućne instalacije, vodovodne i kanalizacione mreže, počev od šahte za merni uređaj vodovoda (od tzv. drugog ventila u šahti)
- omogući očitavanje vodomera (šahta mora biti dostupna a brojčanik vodomera vidljiv)
- pisanim putem u roku od 3 dana obaveski JKP „Naissus“ o svim promenama od značaja za pružanje, obim i naplatu usluga; promena matičnog broja, PIB-a, adrese sedišta i naziva pravnog lica, promenama vlasnika ili korisnika kao i drugih podataka od značaja
- PRAVA KORISNIKA
- da traži kontrolu vodomera pod uslovima predviđenim pozitivnim propisima
- uloži pisani prigovor u roku od 5 dana od dana ispostavljanja računa
- pisanim putem u roku od 15 dana, pre prestanka korišćenja komunalne usluge, iste otkaže, ukoliko postoje tehnički uslovi za isključenje i ako tim isknjljučenjem ne dolazi do poremećaja u pružanju komunalnih usluga drugim korisnicima
- ZABRANJENO JE
- samovinjno popravljati vodomer ili preduzimati bilo kakve druge intervencije na javnoj instalaciji – mreži
- samovoljno priključenje na javne infrastrukture vodovoda i kanalizacije
- korišćenje javne infrastrukture vodovoda i kanalizacije na način koji može ugroziti sigurnost ostalih korisnika i sigurnost sistema
Pravo JKP „Naissus“ Niš je da privremeno uskrati pružanje usluga, bez prethodne opomene, u slučaju da kućne instalacije ugrožavaju bezbednost ljudi i objekata
JKP „Naissus“ Niš ima pravo da privremeno uskrati pružanje usluga, uz prethodno upozorenje korisnik, u slučaju da:
- je onemogućeno očitavanje vodomera u dva uzastopna očitavanja
- dođe do kvara većeg obima na kućnim instalacijama
- korisnik ne plati uslugu u roku dužem od 60 (šezdeset) dana od dana dospelosti prvog neplaćenog potraživanja
- izvrši priključenje na mrežu bez prethodno pribavljenog odobrenja
- neosnovano ometa druge korisnike usluga
- nenamenski koiristi komunalnu uslugu u vreme snabdevanja uz ograničenje potrošnje (redukciju)