Права и обавезе
ОБАВЕЗЕ КОРИСНИКА
- да одржава кућне инсталације, водоводне и канализационе мреже, почев од шахте за мерни уређај водовода (од тзв. другог вентила у шахти)
- омогући очитавање водомера (шахта мора бити доступна а бројчаник водомера видљив)
- писаним путем у року од 3 дана обавески ЈКП „Наиссус“ о свим променама од значаја за пружање, обим и наплату услуга; промена матичног броја, ПИБ-а, адресе седишта и назива правног лица, променама власника или корисника као и других података од значаја
ПРАВА КОРИСНИКА
- да тражи контролу водомера под условима предвиђеним позитивним прописима
- уложи писани приговор у року од 5 дана од дана испостављања рачуна
- писаним путем у року од 15 дана, пре престанка коришћења комуналне услуге, исте откаже, уколико постоје технички услови за искључење и ако тим искњључењем не долази до поремећаја у пружању комуналних услуга другим корисницима
ЗАБРАЊЕНО ЈЕ
- самовињно поправљати водомер или предузимати било какве друге интервенције на јавној инсталацији – мрежи
- самовољно прикључење на јавне инфраструктуре водовода и канализације
- коришћење јавне инфраструктуре водовода и канализације на начин који може угрозити сигурност осталих корисника и сигурност система
Право ЈКП „Наиссус“ Ниш је да привремено ускрати пружање услуга, без претходне опомене, у случају да кућне инсталације угрожавају безбедност људи и објеката
ЈКП „Наиссус“ Ниш има право да привремено ускрати пружање услуга, уз претходно упозорење корисник, у случају да:
- је онемогућено очитавање водомера у два узастопна очитавања
- дође до квара већег обима на кућним инсталацијама
- корисник не плати услугу у року дужем од 60 (шездесет) дана од дана доспелости првог неплаћеног потраживања
- изврши прикључење на мрежу без претходно прибављеног одобрења
- неосновано омета друге кориснике услуга
- ненаменски коиристи комуналну услугу у време снабдевања уз ограничење потрошње (редукцију)