Рекламације рачуна

Корисници услуга могу да изјаве рекламацију на рачун који је издало Предузеће у складу са Чл. 55 Закона о заштити потрошача („Сл. гласник РС“, бр. 88/2021).

Корисници услуга којима речуне за утрошену воду и услуге канализације издаје ЈКП „Обједињена наплата“ Ниш, рекламације изјављују том предузећу. За више информација о начину и условима за подношење рекламације у ЈКП „Обједињена налпата“ Ниш посетите сајт тог предузећа или наставите на jkponnis.rs/reklamacije.

Корисник услуга има право да изјави рекламацију рачуна у складу са Законом о заштити потрошача и Одлуком о водоводу и канализацији и то на:

  1. количину утошене воде и канализације
  2. цену воде и канализације
  3. техничку неисправност водомера
  4. тачност регистроване потрошње на водомеру

У циљу лаког и ефикасног одвијања процеса, препорука је да приликом подношења рекламације корисници користе готов образац Захтева за рекламацију рачуна који самостално попуњавају.
Корисник може поднети рекламацију и усмено на шалтеру рекламација, телефоном, писаним путем, елктронским путем или на трајном носачу записа уз доставу рачунана увид.

Пријем рекламација усменим путем се врши у просторијама Услужног центра Предузећа, на адреси Кнегиње Љубице 1/1 на шалтеру рекламација. На истом месту корисници могу уложити своје писане рекламације. Адреса за пријема рекламација у Предузећу је Кнегиње Љубице 1/1, 18000 Ниш са назнаком за Сектор трговине, Служба рекламација и обраде захтева корисника. Адреса за подношење рекламација електронским путем је reklamacije@naissus.co.rs. Позивањем позивног центра предузећа на број 018/502777 и 0800/323320 (бесплатна линија) корисници услуга могу уложити рекламацију путем телефона.

О поднетим рекламацијама одлучује стална Комисија у Предузећу коју Решењем именује Директор Предузећа. Комисију чине чланови из редова запослених у Предузећу и представника евидентираних удружења и савеза потрошача у складу са Законом о заштити потрошача. Одлуке Комисије се доносе на основу Правилника о решавању рекламација и захтева корисника по рачунима за комуналне услуге.


Apel za racionalnu potrosnju vode JKP NAISSUS NIS

Поштовани корисници,

Услед ситуације екстремне температуре и глобалног загревања, моломо Вас да будете солидарни, пре свега за своје комшије и користите воду за основне потребе а никако за заливање башти, зелених и бетонских површина, пуњење базена и другог неконтролисаног трошења. Апел посебно наглашавамо у термину од 18 до 22 часа, када настају велика истакања, преко 1800 литара у секунди, док је производња негде око 1300 литара у секунди. У ситуацији овако нерационалне потрошње воде долази до смањеног притиска и краткотрајних прекида у снабдевању у рубним деловима града. Апелујемо на све, како не бисмо дошли у ситуацију неопходних рестрикција, као што је ванредна ситуација у општини Гаџин Хан, због несташице воде. Још једном понављамо апел да рационално користимо воду како би ЈКП "Наиссус" Ниш свим корисницима обезбедило уредно водоснабдевање и у наредном периоду.

Хвала на разумевању,
Ваш ЈКП“Наиссус“ Ниш