Позивни центар (018) 502-777 и 0800/323-320 бесплатан број
Пријава кварова на бројеве телефона (018) 502-618 и 239-774
Пријава стања на водомеру
Полазећи од тога да је очитавање потрошње организовано сваког радног дана од 8 до 15 сати, а имајући у виду да у појединим објектима у том периоду нико не борави и да исти могу бити закључани, ЈКП „Наиссус“ Ниш пружа могућност свим корисницима да сами доставе стање на водомеру.
Достава стања на водомеру је могућа:
- Доставом фотографије водомера путем Viber апликације на број 066/8-222-433
Обавезно је уписати све информације од значаја за фактурисање (име и презиме власника прикључка, матични број потрошача са рачуна за воду, односно број главног водомера са рачуна ЈКП “Обједињена наплата” Ниш, адресу мерног места, стање на водомеру, датум очитавања и слику водомера) - Путем електронске поште на адресу prijavapotrosnje@naissus.co.rs
Обавезно је уписати све информације од значаја за фактурисање (име и презиме власника прикључка, матични број потрошача са рачуна за воду, односно број главног водомера са рачуна ЈКП “Обједињена наплата” Ниш, адресу мерног места, стање на водомеру, датум очитавања и слику водомера) - Лично у просторијама Услужног центра предузећа (шалтер информација и рекламација) у улици Кнегиње Љубице 1/I сваког радног дана у периоду од 07:00 до 15:00 сати
- Попуњавањем електронског обрасца „Пријава потрошње воде“ у наставку
Образац за пријаву потрошње воде
Корисник који се очитава редовно
- Користи воду у скаду са прописима;
- Прати своју потрошњу на месечном нивоу и одговорно и рационално користи воду као најважнији ресурс 21. века;
- Упознат је ако постоји повећана потрошња, брине о својим инсталацијама и правовремено реагује у случају кварова;
- Испуњава услов за умањење рачуна због хаваријске потрошње.
Корисник који се не очитава редовно
- Користи воду на недозвољен начин и ризикује привремено ускраћивање воде од стране пружаоца комуналне услуге;
- Нерационално и неодговорно троши воду;
- Нема сазнања о повећаној потрошњи, не брине о својим инсталацијама и ризикује високе рачуне за воду услед хаваријске потрошње;
- Нема права на умањење рачуна због хаварије на секундарним инсталацијама.